Çağrı Merkezi

Çağrı Merkezi

Çağrı Merkezi Hizmet Politikamız

Kâmil Koç Çağrı Merkezi, yolcularımıza 7/24 hizmet vermektedir. Kaliteli ve çözüm odaklı seyahatler için oluşturulan uzman ekibimiz, kişisel verilerin gizliliğini üst seviyede tutarak otobüs bileti rezervasyon ve satın alma, seyahat detayları, soru ve öneri talepleriniz için sizlere yardımcı olmaya devam etmektedir.

Her türlü bilgi için 444 0 562 çağrı merkezi numaramızdan bize ulaşabilirsiniz.

Kâmil Koç Otobüsleri A.Ş Çağrı Merkezi, kalite yönetim sistemini en üst düzeyde tutmak için aşağıdaki kalite politikasına göre hareket eder:

  • “Biz Kâmil Koç’un sesiyiz!” sloganıyla markaya yakışır bir hizmeti tüm süreçlerimizde uygulamak,
  • Çözüm odaklı bir anlayışla yolcularımızın beklentilerini hızlı bir şekilde gidererek en üst seviyede yolcu memnuniyetini sağlamak,
  • Hizmet kalitesinde süreklilik anlayışı kapsamında, tüm personellerimize farkındalık artırmak amacıyla eğitimler düzenlemek, personelimizin yasal mevzuat ve diğer şartlarla uyumunu artırmak,
  • Tüm çağrı merkezi personellerimizin ve yolcularımızın bilgilerinin gizliliğini ve güvenlik seviyesini artırırken müşteri geri bildirimlerini sürekli iyileştirme için girdiye dönüştürmek,
  • Kaliteli yönetim politikamızın kurallarına bağlı kalarak sistemimizi sürekli iyileştirmek.
Şimdi Size Her Yer Kamil Koç!

Siz de Kamil Koç'un yenilenen mobil uygulamalarını indirin, biletinizi dilediğiniz yerden kolayca alın.

TELEFONA GÖNDERİN
+90
Gönder
!
REZERVASYON YAP
Seçtiğiniz tarihe rezervasyon kabul edilmemektedir. En erken 4 gün sonraya rezervasyon yapabilirsiniz.