OTOBÜS BİLETİNİZİ ALIN
GİDİŞ TARİHİ
GİDİŞ TARİHİ SEÇİNİZ
DÖNÜŞ TARİHİ
DÖNÜŞ TARİHİ SEÇİNİZ
Seyahat Rehberi
ONLINE BİLET İŞLEMLERİ
  • Yolcu kamilkoc.com.tr, mobil web veya mobil uygulamalar üzerinden online rezervasyon yaptırabilir ve bilet satın alabilir.
  • Rezervasyon süreleri sistem tarafından otomatik olarak belirlenmektedir. Rezervasyon süresi içinde bilete dönüştürülmeyen biletler sistem tarafından otomatik olarak iptal edilmektedir.
  • Yolkart üyeliği ile online satın alınan biletlerin tarih ve saat değişikliği online sistem üzerinden gerçekleştirilebilir.
  • Online platformlardan satın alınan biletlerin iptal işlemleri yine online kanallardan gerçekleştirilebilir.
  • Bilet iptal işlemleri; online platformlarda araç hareket saatinden en az 6 saat, fiziki bilet satış noktalarında ise 2 saat öncesine kadar gerçekleştirilebilir.
  • Kaybedilen biniş kartları için hiçbir ücret iadesi yapılmaz, yolculuk hakkı verilmez.
MOBİL UYGULAMALAR
  • Kâmil Koç’un yenilenen kullanıcı dostu mobil bilet satış uygulamaları sayesinde işlemlerinizi güvenilir ve pratik bir şekilde gerçekleştirebilirsiniz. Güncellenen uygulamalarımızda online bilet işlemlerinizi hızlı bir şekilde gerçekleştirirken kampanyalar, yolcum nerede, konumuma en yakın, şehir rehberi ve gidiş-dönüş bilet alma fonksiyonları sayesinde yolculuk için gerekli olan tüm işlemlerinizi kolayca gerçekleştirebilirsiniz. Yolkart üyesi olabilir, üyelik bilgilerinizi güncelleyebilir ve avantajlarından hemen faydalanabilirsiniz.

    Kâmil Koç Mobil iPhone uygulamasını indirmek için burayı tıklayınız.

    Kâmil Koç Mobil Android uygulamasını indirmek için burayı tıklayınız.

BİLET İPTAL VE DEĞİŞİKLİK
  • Bilet iptali ve değişikliği ile ilgili Karayolu Taşıma Kanunu 38/9 maddesi gereği; otobüs hareket saatinin 24 saat öncesine kadar yapılacak müracaatlarda bilet ücretinin tamamını iade etmek, otobüs hareket saatinden 12 saat öncesine kadar yapılacak müracaatlarda ise 6 ay geçerli açık bilet düzenlenmek zorundadır. Bilet iptali ve değişikliği ile ilgili işlemlerinizi bilet satış noktaları ve online platformlardan gerçekleştirebilirsiniz.

ÇOCUK YOLCU BİLETİ
  • İndirimli Seyahat Koşulları:

    Çocuk Yolcu:

    Kanun gereği 6-12 yaş arası çocuk yolcularımıza bilet bedeli üzerinden %30 indirim düzenlenir. İndirimli bilet talep eden ebeveynin çocuk yolcuya ait kimliği bilet satış ofisimizdeki personelimize ibraz etmesi gerekmektedir. Çocuk yolcu bilet indirimi yalnız fiziki bilet satış noktalarından temin edilebilmektedir.

ENGELLİ YOLCU BİLETİ
  • İndirimli Seyahat Koşulları:

    Engelli Yolcu:

    Kanun gereği %40 ve üzeri engeli bulunan yolcularımıza bilet bedeli üzerinden %30 indirim düzenlenir. Yolcularımız biletlerini alırken ilgili durumunu gösteren bir kimlik veya belgeyi bilet satış ofisimizdeki personelimize ibraz etmeleri gerekmektedir. Engelli bilet indirimi yalnız fiziki bilet satış noktalarından temin edilebilmektedir.

ARAÇ ARIZA
  • Araç arızalanma durumunda tur düzenimizde değişiklik hakkımızın mevcut olduğunu ve bu gibi anlık değişikliklerin çoğunlukla mücbir sebeplerden kaynaklı arıza, yol şartları vb. sürüş güvenliğine engel teşkil eden durumlarda nadiren ve zorunlu olarak yapıldığını belirtmek isteriz.

BAGAJ AKSAKLIKLARI
  • Hasar-Eksik

    Bagajın hasarı anında fark edilecek türden ise (teker veya kulp kırılması, yırtılması ve içinde eşya eksilmesi) aynı gün içerisinde varış durağında Kayıp ve Bulunan Eşya Ofislerine;

  • Seyahat bileti,
  • Bagaj kuponu,
  • Kimlik,
  • Tamir Faturası (hasar hâlinde),
  • Fotoğraf (hasar hâlinde),
  • Alış Faturası (var ise),
  • ile müracaat edilerek hasarlı bagaj ve / veya eksik eşya raporu tutulur. Anında fark edilemeyen hasar ve eksik olayları için seyahat tarihinden itibaren yedi gün içinde taşıyıcıya bizzat veya yazılı müracaatta bulunulması gerekmektedir. Ayrıca internet sitesinde yer alan Kayıp Eşya Başvuru Formu’ndan da müracaatta bulunabilir.

GENEL BAGAJ KURALLARI
  • Bagaj, seyahat edecek yolcuya ait giysi ve özel eşyalar anlamına gelir.
  • Güvenliğiniz için bagajınızda taşınması sakıncalı ve yasak madde olup olmadığını mutlaka kontrol ediniz.
  • Mücevher, para, cep telefonu, bilgisayar, doküman vb. değerli kişisel eşyalarınızı bagajlarınızda taşımayınız.
  • 30 kg geçen bagajlar fazla bagaj ücretlendirmesine tabi tutulmaktadır. Aşağıdaki durumlarda otobüse bagaj alımı yapılamaz.
  • Şehirlerarası yolcu taşımacılığı yapmakta olan firmamız; tabi olduğu mevzuat hükümleri çerçevesinde yolcu taşıma işini gerçekleştirmektedir. Bu esnada, yolcuların yanlarında, araç içerisinde ve aracın bagajında taşınabilecek olan eşyaların nitelikleri ve limitleri yasalar ile belirlenmiş durumdadır. Bu konuda esas alınan ölçütler; araç içerisindeki yolcuların can ve mal güvenliği, seyahat konforu ve bagaj haddi olarak eşitlik sınırlarının aşılmamasıdır. Bu sebeplerle nitelik ve nicelik olarak değerli elektronik eşyaların bagaj içerisinde taşınması mümkün değildir. Bu tip eşyalar yolcularımızın el bagajı olarak değerlendirilmekte ve araç içerisinde yolcularımızın emanetine ve sorumluluğuna verilmektedir. Araç içerisinde, hareket esnasında ve mola verilirken yapılan tüm anonslarda yolcularımız, değerli eşyalarını yanlarına almaları konusunda uyarılmaktadır. Bagaja teslim edilmemiş, içeriği beyan edilmemiş ve bagaj fişi düzenlenmemiş el bagajı niteliğindeki araç içerisinde yolcularımızın yanlarında taşıdıkları eşyalar ile ilgili olarak firmamızın bir sorumluluğu bulunmamaktadır.

    Bu sebeplerle içerisinde elektronik eşya olan bagajların kargo taşıması ile taşınması esas olup yolcu taşıma bileti ile taşınması mümkün değildir.

FAZLA BAGAJ
  • Her yolcunun bagaj taşıma kapasitesi 30 kg’dır.
  • Standart bagaj olarak; yorgan, canlı hayvan, elektronik eşya vb. bagaj kapsamına dâhil edilmemektedir.
  • Canlı hayvan hariç bu standartlardaki bagajlar ücrete tabi tutulmaktadır. Ekstra bagaj alımlarında makbuz verilmektedir.
YASAK ÜRÜNLER
  • Patlayıcı ve yanıcı maddeler
  • Ateşli silahlar
  • Sivri ve keskin uçlu eşyalar (bıçak vb.)
  • Kimyasal, biyolojik ve zehirli maddeler
BAGAJ TAŞIMA REDDİ
  • Mal ve kişilere karşı tehlikeli olması ihtimali var ise
  • Karayolu taşımacılığı esnasında hasara uğrama ihtimali var ise
  • Uygunsuz paketleme yapılmış ise
  • Ağırlık boyut ve yapısı itibari ile kara yolu taşımacılığına uygun değil ise
  • Koltuk altına veya baş üstü dolaplarına yerleştirilemiyor ve / veya koltuğa emniyetli bir şekilde bağlanamıyor ise
  • kabul etmeme hakkına sahiptir.

EVCİL HAYVANLARIN TAŞINMASI
  • Karayolu Taşıma Yönetmeliğinin 40 / 6 "Taşıtın bagaj taşınmasına mahsus bölümleri dışında eşya taşınamaz. Özel kafeslerinde kedi, köpek ve kuş gibi evcil hayvanlar bagaj taşımaya mahsus bölümlerde taşınabilir. Taşıtın içinde canlı hayvan hiçbir şekilde taşınamaz." maddesi gereği araç içinde kedi, köpek vb. canlıların taşınması yasaklanmıştır.

    Ancak doğabilecek her türlü olumsuz sonuç için sorumluluk yolcuya ait olmak koşulu ile özel kafes içerisinde veteriner kontrolünde uyutulmuş kedi, köpek, vb. canlıların bagaj kısmında taşınması mümkündür.

BİSİKLETLİ YOLCU
  • Otobüslerimizde diğer yolcu bagajlarına zarar vermeyecek biçimde bisiklet taşınabilir. Bisiklet taşıma koşulları aşağıdaki gibidir:

  • Her otobüste maksimum iki bisiklet bagaj alanında taşınabilir.
  • Bisikletin ön tekerleği demonte edilmiş bir şekilde bagaja dâhil edilebilir.
  • Bagajda bisiklet üzerinde meydana gelebilecek fiziksel zararlardan Kâmil Koç Otobüsleri A.Ş. sorumlu tutulamaz.
  • Bisikletini taşımak isteyen yolcu bilet alım esnasında bilet satış merkezini ya da çağrı merkezini arayarak yolculuğundan önce bisiklet taşıma talebini bildirmelidir.
YOLKART KULLANIM KURALLARI
  • Yolkart Nedir?
    Yolkart; seyahatlerinde Kâmil Koç’u tercih eden yolcularımıza özel fırsatlar sunan yolcu programıdır. Biletlerini Yolkart ile alan yolcularımız Yolkart indiriminden faydalanarak avantajlı yolculuklar yapabilirken yapılan yolculuklardan da puan kazanabiliyor.
    Yolkart sahibi yolcularımız aldıkları her biletten bilet bedelinin %7’si kadar puan kazanmaktadır. Yolkart puanı 1 bilet fiyatına ulaşan yolcularımız biriken puanlarıyla ücretsiz seyahat edebilme imkânına sahiptir. Yolcularımız ayrıca Yolkart sahiplerine özel düzenlenen kampanyalardan faydalanabilir ve ekstra puan kazanabilirler.

    Kâmil Koç Yolkart’ınızla;

  • Almış olduğunuz bilet bedelinin %7’si puan olarak Yolkart hesabınıza aktarılır. Biriken puanlar almak istediğiniz bilet bedeline ulaştığında biletinizi ücretsiz alabilirsiniz.
  • Farklı sektörlerden seçkin markaların Kâmil Koç Yolkart üyelerine sunmuş olduğu indirimlerden ve fırsatlardan faydalanabilirsiniz.
  • Sadece Yolkart üyeleri www.kamilkoc.com.tr, mobil web ve mobil uygulamalardan bilet rezervasyonu yaptırabilir, rezervasyonlarını bilete dönüştürebilir.
  • Yolkart Kullanımıyla İlgili Önemli Bilgiler:

  • Yolkart’ın üzerinde kart sahibine özel 16 rakamlı kart numarası bulunmaktadır.
  • Yolkart şifresi ilk başvurular için 123456’dır. Kart sahipleri ilk şifre girişi sonrasında şifrelerini değiştirmelidir
  • Yolkart puanları seyahat gerçekleştikten 24 saat sonra aktif olmaktadır.
  • Yolkart hesabına aktarılan her puanın kazanıldığı tarihten itibaren 365 gün kullanım süresi vardır. 365 gün içinde kullanılmayan puan sistemden otomatik olarak silinmektedir.
  • Sadece Yolkart sahibi biriken Yolkart puanlarıyla ücretsiz bilet satın alabilir ve seyahat edebilir.
  • Yolkart puanları kart sahibine özeldir, başka bir Yolkart hesabına devredilemez.
  • Siz de Yolkart sahibi olmak ve Yolkart’ın avantajlarından faydalanmak için www.kamilkoc.com.tr, mobil web ve mobil uygulamalarda yer alan online başvuru formlarını doldurabilirsiniz. Yolkart başvuru talebinizi online platformlar dışında size en yakın bilet satış noktasından da yapabilirsiniz.

  • ÜYE OL

YOLCU SORUMLULUKLARI
  • Taşıyıcının ihmali sonucu meydana gelmedikçe kayıtsız bagaja ilişkin zarardan taşıyıcı sorumlu değildir. Eğer yolcunun müterafik kusuru (ortak ve birbirine karışmış kusur) varsa taşıyıcının sorumluluğu müterafik kusura ilişkin uygulanabilir mevzuat hükümlerine tabidir.

  • Yolcu taşımaları biletsiz yapılamaz. 6 yaş ve üzeri tüm çocukların ayrı koltukta seyahat etmesi ve bilet düzenlenmesi zorunludur. Yolcular seyahat süresince biniş kartlarını yanlarında bulundurmak zorundadır. Biniş kartınızı alınız, doğruluğunu kontrol ediniz ve yolculuk boyunca yanınızda bulundurunuz.
  • Yolcu beraberinde olmayan ticari eşya ve kargo taşınamaz. Taşıtın bagaj taşınmasına mahsus bölümleri dışında eşya taşınamaz. Özel kafeslerindeki kedi, köpek ve kuş gibi evcil hayvanlar sadece bagaj taşımaya mahsus bölümlerde taşınabilir. Tehlike yaratabilecek yanıcı, yakıcı, parlayıcı, patlayıcı, zehirli, bulaşıcı, radyoaktif ve benzeri nitelikte eşya, kargo ve bagajlar, bagaj bölümü de dâhil olmak üzere taşınamaz.
  • Yolcu, taşımacının güvenlik yönünden almış olduğu tedbirlere uymak zorundadır.
  • Yolcu, trafiğin seyir ve güvenliğini tehlikeye düşürecek, diğer yolcuları rahatsız edecek genel ahlâka ve adaba aykırı tutum ve davranışlarda bulunamaz. Taşıtın teknik donanımını olumsuz etkileyecek hiçbir elektronik cihazı kullanamaz.
  • Terminal ve ara duraklar ile trafiğin izin verdiği yerler dışında yolcu indirip bindirilemez. Kurallara aykırı indirme ve bindirme talebinde bulunmayınız.